N-VA Zedelgem "Ribbetjes a volonté" avond met presentatie over lokaal bestuur door N-VA Beernem

Op 22 oktober 2017, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws
Foto van de Ribbetjes à volonté avond

Op vrijdag 20 oktober hadden we in het Ontmoetingscentrum De Leeuw onze "Ribbetjes à volonté" avond waarbij N-VA Beernem uitgenodigd was om te praten over hoe zij hun via hun bevoegdheden in het schepencollege zorgen voor verandering in hun gemeente.

De talrijke aanwezigen genoten na het voorwoord van onze voorzitter Peter Lambert, van de heerlijke ribbetjes.

Na de maaltijd en een kort woord van onze lijsttrekker, Eddy De Wispelaere, was het aan Barbara Vandenbrande,  (Derde schepen van Erfgoed/Monumentenzorg, Kinderopvang, Lokale economie/Middenstand en Toerisme), die haar collega's Gijs Degrande (eerste schepen) en Jef Vansteenhuyse (vijfde schepen) meebracht, om een zeer interessante en boeiende presentatie te geven over het werk van de N-VA binnen het schepencollege in Beernem. Ook Gijs Degrande nam kort het woord om te schetsen hoe ze, met de nodige focus op specifieke aandachtspunten binnen hun gemeente, werken aan het verbeteren van hun gemeente, Beernem.

Na de presentaties werd nog gezellig nagepraat tot de late uurtjes.

We hopen dat alle aanwezigen genoten hebben van deze gezellige avond.