Peter Lambert geeft fakkel door aan Niko Larock

Op 27 februari 2019, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws
Peter Lambert

Afgelopen zaterdag 23 februari 2019 vond de driejaarlijkse bestuursverkiezing van N-VA Zedelgem plaats. Ann Pattyn volgt Eddy De Wispelaere op als ondervoorzitter en Niko Larock volgt Peter Lambert op als voorzitter. Op maandag 25 februari 2019 stond de eerste bestuursvergadering reeds op het programma.

De nieuwe voorzitter startte de vergadering met een bedanking van het vorig bestuur en in het bijzonder Peter Lambert. Peter was de afgelopen bestuursperiode voorzitter van N-VA Zedelgem en deed dat met een grote passie en een grote portie respect voor iedereen. Mede dankzij hem stond er een sterk team klaar om voluit te gaan voor de verkiezingen in oktober 2018. De aanloop naar die verkiezingen werd steeds goed gecoördineerd door Peter.

“Peter slaagde er steeds in om een sterk team te maken van ons allemaal binnen N-VA Zedelgem. Hij en Eddy waren een goeie tandem en ik wil hen en de aftredende bestuursleden dan ook uitdrukkelijk bedanken voor alles wat ze gerealiseerd hebben de afgelopen jaren”, zegt Niko Larock, “ik hoop het minstens even goed te doen als hen en met het nieuw verkozen bestuur heb ik er alle vertrouwen in dat dat zal lukken.”